Top 5 aktiviteter til Efterårsferien

I eftermiddag tager jeg til Sverige på Efterårsferie med min lille familie på 5, og vores gode venner, som også har 3 børn i samme alder som vores. Vejrudsigten siger regn med regn på, så jeg tænker, at vi nok skal få glæde af listen herunder.

Jeg håber sådan, at du også kan bruge idéerne, og får en rockin' ferie, hvis du er så heldig at have sådan én! Ellers er der lidt inspiration til weekenden...

Her kommer en top 5 over de aktiviteter, som jeg kan se, I har klikket mest på :) Klik på hver overskrift for en how-to!





















Og så får I lige et ekstra tip med her:

Halloween Bingo! 



Det er SÅ hyggeligt…. Man kan lave sit eget Bingo spil, hvor man tegner firkanter på et papir, og tegner Halloween- eller efterårsinspirerede ting i hver firkant. På et andet stykke papir skriver man ordene, som man skal trække… Jeg har lavet det engang med børnene efter vi var i Cowboyland i Sverige (High Chapparal - fantastisk sted!), og de brugte hele eftermiddagen på at sidde og tegne sherif-stjerner, skydere, indianere, fjer og andet godt.. Og så brugte vi slik som brikker. Kæmpe hit! 


Så har en sød amerikansk pige, der har hjemmesiden www.crazylittleprojects.com lavet dem for dig (og mig)…


Husk, at der er masser af inspiration i højre side af din skærm under September & Oktober :)


Jeg håber, I får en fantastisk Efterårsferie!!!

KH, Mathilde :)

Kommentarer

Populære opslag